söndag 7 april 2013

Förundrad

Jag har fått ett nytt fritidsintresse. Jag surfar och tittar på kända och okända konstnärer och ibland bara måste lite förundran komma ut. Jag läste om Reniorflickan i tidningen och ville kolla lite mer på Reniorfarbrorn. Jag säger bara åhhhhh! Han är fantastisk. Vilka tavlor, vilka trädgårdar och vilka människoporträtt. Det är ju otroligt att ha gått omkring och missat sånt här men jag har faktiskt det. Jag har visserligen sett frukosten men inte gått in så här och tittat speciellt på just Renoir. Frukosten har jag faktiskt suttit och studerat men nu tänker jag glo ordentligt. Jag vill åka till Louvren, jag vill till Värmland, Dalarna och den här sommaren kommer min stackars familj att få följa med på konstrundor(inte så synd om dem för de gillar det med). Klart slut.

1 kommentar:

  1. Åk till Louvren!!! Jag vill tillbaka dit det finns så otroligt mycket att upptäcka och se!

    SvaraRadera